tisdag, september 26, 2006

Första dagen i verkligheten

Idag var det så dags för mig att återuppta jobbet som sveriges mest högskoleutbildade rallare. Fram med fyllhackan och med de kreosotluktande byxorna. Fyld av entesiuasm kastade jag mig ut på spåret för att åstakomma nya stordåd. En kvart senare var jag på väga att ta livet av mig både pga leda och fysiskutmattning. Men mp Borås lär ju inte kunna ge mig nått jobb, och inte finns det längre några ordförande uppdrag att sukta efter så ja det är väl bara att inse att man lär blir kvar här.

I övrigt har inte mycket av vikt hänt...

Jag vet inte vad jag vill just nu, eller vad jag är påväg. Jag övervintrar tills något dycker upp helt enkelt. Samtidigt finns det en massa projekt som jag måste ta tag i, flyttandet tillexempel. Jag vill verkligen försöka komma igång i den nya lägenheten. Så att jag och johanna kan få ett fint hem tillsammans. Även om hon inte kommer att vara där så ofta som jag inerstinne önskar.

Inga kommentarer: