söndag, oktober 25, 2009

Veckan som gått – v43

Höjdpunkten under veckan har naturligtvis varit Miljöpartiets Kommun och Landstingsdagarna. Själv tycker jag att fokus hamnade för mycket på huruvida MP ska samarbeta med en alliansregering. Vad jag tycker om det frågan har jag redan kommenterat här. Men visst är det väl roligt att vara snyggast på festen, men skönhet är ofta precis som ungdom övergående. Istället handlar det om att MP måste få respekt som politisk aktör och att tro att vi ska bli stödparti till en alliansregering är inte respekt.

Annars har det varit en tung vecka med mycket att göra. Därav att jag inte hunnit blogga så mycket som jag skulle vilja. Jag hoppas kunna åtgärda detta under nästa vecka.

Till sist ska det påpekas att jag nu får fundera på att skaffa Attefjord försäkring till datorn då jag genom en härlig manöver lyckades ha ner den på golvet under lördagen. Starkt jobbat!

Inga kommentarer: