måndag, april 10, 2006

Och så var det dags att komma ut...

Nu är det droppat, samtliga relevanta personer i min närhet, förutom min egna partigrupp och min mamma och mormor, är informerade vilket gör att jag känner mig fri att skriva även här. Men som vissa läsare gissat och andra vetat så är jag nummera återigen en stadgad man och jättekär faktiskt.

Däremot vet jag inte i vilken utsträckning som jag kommer att tala så mycket om henne här. I alla fall önskar hon inte delta med namn så därför kommer hon att kallas för J eftersom det är denna bokstav som hennes namn börjar med, detta betyder att Johan i framtiden här kommer att få heta Johan och inget annat. Hon är sosse med det kan ni få veta (därav relevansen att informera partigruppen).

Så nu vet ni det....

Politik ja, det är ju just det som den här bloggen ska handla om.

Veckan som gicks fem största stämningshöjare...

1. Alla sosse skandalar - hur mycket dålig press går det att få på en vecka egentligen.
2. Lars Wohlins avhopp till KD, om man lämnar Junilistan för att stå sist på en kd riksdagslista så måste man vara ganska bra desperat.
3. Att jag blev invald i Gröna Studenters Centrala arbetsgrupp med en röst mindre än Cissi Engström (dvs näst mest röster av alla).
4. Alla timmar med J.
5. Att min vän olof (också sosse) är uthängd på Rockpartys hemsida.

Snart är det dags att kommentera det italienska valet.

Inga kommentarer: