måndag, maj 08, 2006

Tänk så trevligt det kan bli

Gick förbi Sandwallsplats idag och jag måste säga att det var en fröjd för ökat att se alla solbadande människor som satt och intog lunch längs med viskan. Jag hoppas verkligen att folk nu får upp ögonen för hur trevlig innerstan skulle kunna bli om man anpassar den efter medborgarna och inte bilarna. Undra om det kommer flera skarpa förslag från Petter Löwberg som jag måste rösta för.

http://www.bt.se/bt/btartikel.asp?version=268836

Sedan har jag varit och lämnat in data eländet på en data firma idag. De skulle försöka få ur innehållet till mig under morgondagen. Så jag börjar återigen se ljuset i tuneln. Efter detta ska jag skicka skiten till järfälla och hoppas att den inte återkommer (så jag kan få en ny).

Jag har inte topsat öronen idag....heller.

Inga kommentarer: