fredag, maj 26, 2006

vårmarknad

Idag har jag samt två andra tapra jobbat med att bemanna vårmarknaden i Borås. Som bara råkar vara samtidigt som kongressen.

Till att börja med kan jag säga att det aldrig hade gått utan S som förtjänstfullt lånade ut strömkablar till oss idag. Tackar ödmjukats....

Och jag fick även dit Peter Eriksson en halvtimme idag för att stå och prata med folk. Och han fick även tala med radio sjuhärad som kom förbi. Så förhoppningsvis kommer det ett inslag snart.

Men annars var nog höjdaren idag när jag sprang på gustav fridolin och han säger:

- det går ett ryckte om dig tomas

- att du är ihop med en Sosse!

- det är noterat, bara så du vet...

Nu är jag inte så orolig för att gröpo ska göra några alvarligare påstötningar om att jag inte följt partiets avelsprogram. Men det var en rolig diskussion...

Jo, Per Schmidt kom förbi med. Han gav en folkpartistisk fröpåse till Peter.

Inga kommentarer: