lördag, juni 02, 2007

1205 - dagar kvar

Precis hemkommen från en konferens i Sätra Brunn. Jag och Ulf Olsson tillsammans med en rad andra glada sossar och gröna har tillbringat fredag och lördagen tillsammans för att försöka förstå varandra bättre. Och det kanske vi gjorde, lite i alla fall. Jag ska inte sägas vad som sades men jag tror att det är bra om flera, framför allt kommunpolitiker får möjlighet att träffas och tillsammans ta del av positiva och negativa erfarenheter om varandra runt om i landet. Tanken är tydligen att dessa träffar nu ska sprida sig runt i landet. Så vi får väl se vad som händer.

Jag hemskt trött.

SÄNG, SÄNG, SÄNG

sova sova säng säng säng

Som det brukar heta.

1 kommentar:

Daniel sa...

Skönt att veta att du är väl insatt i GAS och C Erikssons melodiösa verk.

"och jag får för lite luft, jag är trött..."