söndag, september 06, 2009

Veckan som gått

Jag har försökt men det går inte. Det går inte att börja sammanfatta veckan utan att börja med Zlatan. Det finns ingen Svensk fotbollspelare och har aldrig funnits någon som Zlatan. Mins EM matchen mot Italien 2004, mins kvalmatchen mot Ungern 2007 och mins Ungern 2009. Hade det varit Teddy Lucic som kommit fri med inga sekunder kvar hade målvakten tagit bollen, nu gick den i mål. Och för att min far ska få njuta lägger jag upp en youtube länk.



Idag var det dags för den rödgröna dagen i Kungsan. Det har varit ett ganska drygt arbete med att få fram alla de funktionärer som riks har behövt till det här projektet. Jag vill berömma hela och Jakob för deras arbete. Men ska det bli valseger krävs bättre planering och koordinering. Nu gick allt bra, det kanske det gör nästa gång med. Men en gång kommer det bli fjasko. I vilket fall är jag glad att detta kan läggas bakom oss.

Till sist förbifarten. Vilken jävla skit!


, ,

Inga kommentarer: